«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 7 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 7  города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области».

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушылардың кәсіби бағдарындағы әдістемелік жұмысты талдау 2019-2020 оқу жылы.

Оқушылардың кәсіби бағдарындағы әдістемелік жұмысты талдау

2019-2020 оқу жылы

 Мектептің барлық кәсіптік бағдар беру жұмысы оқушылардың болашақ кәсіби қызмет саласы мен оқу профилін таңдау барысында қолдау көрсетуге, оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыруға, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркін жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтауға бағытталған. Осыған сәйкес оқу жылының басында 4 бағытта әзірленген 2018-2019 оқу жылы мектебінің кәсіби бағдар беру жұмысының жоспары ұсынылды:

* Мектептегі ұйымдастыру жұмысы;

* педагогикалық кадрлармен жұмыс;

* ата-аналармен жұмыс;

* оқушылармен жұмыс.

Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысының алдында орта буында бейіналды дайындық жүргізіледі. Бейіналды дайындық оқушылардың пәндер бойынша зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады: конкурстарға, олимпиадаларға, спорттық жарыстарға қатысу. Оқу жоспарының вариативті сағаттарын бөлу кезінде сондай-ақ оқушылардың жеке және жалпы сұраныстары мен қажеттіліктері ескеріледі . 9-сыныпқа оқушылардың көпшілігі саналы түрде бейіндік пәндерді таңдайды, олар бойынша әрі қарай 10-11-сыныптарда оқу бағыты таңдалады.

9 сынып оқушыларымен оқуға деген ынтасы төмен және үлгерімі төмен оқушылармен болашақ мамандығын таңдау бойынша қосымша жұмыстар жүргізіледі. Жұмыс жеке әңгімелесу, ата-аналармен кездесу, Көкшетау қаласындағы ОАОО-ға кәсіптік бағдар беру сапарларында болып табылады.

11 сынып оқушылары мамандану бағытын нақты анықтайды. Бірақ оқушылар мен ата-аналардың кейбір отбасылық, материалдық және басқа да мүмкіндіктерге байланысты, баланың қабілеті мен қызығушылығын ескере отырып, мамандықты таңдау емес, оқу орнын таңдай бастағанда қателіктері де болады.

Өйткені, қандай да бір жоғары оқу орнына түсу үшін ҰБТ нәтижесі шешуші болып табылады, сондықтан оған дайындық жұмыстары оқушылардың неғұрлым көп саны грант иегерлері болу мақсатында жүргізіледі. Жыл бойы мектеп базасында да, білім беру орталықтарында да байқау тестілеуі өткізіледі. Сондай-ақ мектеп түлектерімен осы білім беру орталықтарында немесе репетиторларда қосымша дайындық бойынша үгіт-насихат жұмыстары жүргізіледі.

Кәсіптік бағдар беру іс-шаралары шеңберінде оқу орындарының өкілдерімен кездесулер өткізілді: Оаооо – 9 кездесу, оқу орындарына 4 шығу іс – шаралары, ЖОО-3.

Осы оқу жылында ҚМУ-де ерекше кездесу өтті. Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті Университет ректоры Марат Қадырұлы Сырлыбаев және Көкшетау қаласының білім бөлімінің басшысы Бейбіт Айтымұлы Жүсіпов құттықтау сөз сөйледі. Бұдан әрі студенттер өз факультетінің концерттік қойылымдар түрінде таныстырды.

Қыркүйек айынан бастап 9 және 11 сынып оқушыларының ата-аналарымен кездесулер өткізілді.

Оқу жылының басында кәсіптік бағдар бойынша стендті жаңарту, жаңа қойындыларды безендіру бойынша жұмыс жүргізілді. Стенд Көкшетау қаласының және Қазақстанның басқа өңірлерінен жоғары оқу орындары мен орта оқу орындарынан ақпарат келіп түсуіне қарай үнемі жаңартылып отырады.

4 тоқсанда Қашықтықтан оқытуға көшумен ОАОО және ЖОО-лар 9 және 11 сынып түлектері бір рет қарап шыға алатын бейнематериалдар жібереді.

Болашақ мектеп түлектерімен психологиялық-педагогикалық жұмыс өте маңызды рөл атқарады. 2019-2020 оқу жылында жоспар бойынша 8-11 сынып оқушылары арасында болашақ мамандығын таңдауға дайындық деңгейін және оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мәселесі бойынша жалпы хабардар болуын анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді. Оқушылардың заманауи мамандықтар әлемі туралы хабардар болу деңгейі барлық сыныптарда орта екені анықталды. Бұл туралы оқушылар үшін ең қолайлы мамандықты атауға қиын болатын оқушылардың қызығушылық пен жоғары пайызын көрсететін мамандықтардың кең спектрі куәландырады. Оқушылар қандай мамандықты таңдау туралы алдын ала түсінікке ие. Алайда, одан әрі талдау сегізінші сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтау мәселесіне деген қызығушылығының жеткіліксіз екендігін, осы мәселеге деген қызығушылығының төмендігін көрсетеді.

8-11 сынып оқушылары арасында жеке кеңестер-26. Желтоқсан-қаңтар айларында 9-сыныптарда "Мен және менің болашақ мамандығым"тақырыбында психологиялық тренинг элементтерімен,11-сыныптарда "Менің мамандығым-менің болашағым"тақырыбында топтық сабақтар өткізілді.

Биыл интернет ресурсы портал ретінде кеңінен пайдаланылды https://zhastar.org / қарым-қатынас дағдыларын алуға,қиын жағдайларда салауатты өмір салтын сақтауға және өзін-өзі сақтауға мүмкіндік беретін мультимедиялық материалдар қайда орналастырылған,сондай-ақ мамандық таңдауға және жұмысқа орналасуға көмектеседі.

Диагностикалық жұмыста оқушылардың кәсіби талғамының аясы, сондай-ақ жеке-тұлғалық ерекшеліктері анықталды. Әрбір респондентке тексеру нәтижесі ұсынылды,сонымен қатар жеке ерекшеліктеріне сәйкес емтиханға дайындық бойынша ұсыныстар әзірленді. Диагностикалық жұмыс нәтижелері бойынша 8-11 сынып оқушыларымен кәсіптік бағдар беру әңгімелері,кеңестер өткізілді.

Келесі жұмыс әдістері қолданылды:

Оптанттың сауалнамасы;
Мүдделер картасы " әдістемесі»;
Тест Дж.Холланда (голланд) тұлғаның кәсіби бағытын анықтауға;
Характерологический сауалнама Леонгарда (жасөспірімдер нұсқасы);
Көшбасшылық қабілеттің тесті;
Нерв жүйесінің ерекшеліктерін зерттеу әдістемесі;
Белгілі бір мамандыққа орналасу тесті; интернет ресурсы https://proforientator.ru/ " өз қабілетіне қалай сену керек»
Кәсіптік бағдар беру ойындары: "сен болашақ мамандығын білесің бе?»
Ата-аналар жиналыстары оқушылармен бірге: "Менің болашақ мамандығыма алғашқы қадамдар" " біздің заманымыздың жаңа кәсіптері»
Ата-аналар мен оқушыларға жеке кеңес беру-10.
Кәсіптік бағдар жұмысымен 8-11 сынып оқушылары барлығы 61 оқушы қамтылды.

Өткізілген жұмысты талдай отырып, оған баға бере отырып, оқушылардың дұрыс кәсіби анықтауына мектептің жоғары қызығушылығы ата-аналар қоғамдастығынан да пікір тауып, барлық іс-шараларға қатысуға ниет білдіріп, оқу орындары өткізетін конкурстар мен тестілерге белсенді қатысады деп сеніммен айтуға болады. 9-10 сынып оқушылары қазір мамандық таңдауын анықтады. Оқушылар мен ата-аналардың кәсіптік бағдар кабинетінде, мектеп сайтында және стендтерде бар ақпараттық материалға қызығушылығы артып келеді.

Мектеп директоры: Т. Аманкелди

Орын.: Бабылова С.

Жаңартылған күні: 06.05.2020 17:04
Құрылған күні: 06.05.2020 17:04

Текст