Тұжырымдамасы
жалпы республикалық ата-аналар жиналысын өткізу
Өтетін күні: 2020 жылғы 17 Қыркүйек
Өткізу уақыты: әр мектеп өз бетінше анықтайды
Тақырыбы: "қашықтан оқыту кезінде балаға қалай көмектесуге болады?»
Ата-аналар жиналысының мақсаты: коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайында жаңа 2020-2021 оқу жылында оқу ерекшеліктерімен ата-аналарды (балалардың заңды өкілдерін) хабардар ету
Өткізу форматы: қашықтықтан. Сілтемелер ата-аналарға алдын-ала жіберіледі.
Қатысушылар: ата-аналар (балалардың заңды өкілдері).
Ата-аналар жиналысы күн тәртібінің мәселелері:
Жаңа оқу жылындағы оқыту форматтары.
Оқытудың штаттық режимі кезінде санитариялық талаптарды сақтау
Қашықтықтан оқыту: мінез-құлық ережелері және баланың жұмыс орны.
Қашықтықтан оқыту жүргізілетін білім беру интернет-платформасымен танысу
Жаңа оқу жылындағы білім алушыларды бағалау жүйесі.
Балалардың оқу және демалыс режимі.
Баланы өз бетінше оқуға қалай ынталандыруға болады?
Ата-аналар балаларға интернетте қауіпсіз жұмыс істеуге үйрететін ережелер.
Интернеттегі балалардың ата-аналық бақылау ережелерімен танысу.
Қарым-қатынас ата-аналар мен балалар.
Санитариялық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты, коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу мақсатында әрбір білім беру ұйымында оқыту форматы әрбір өңірдегі санитариялық - эпидемиологиялық жағдайға байланысты болады.
Әрбір мектеп ата-аналар жиналысын өткізу кезінде оқытудың тиісті форматын айқындайды және ата-аналарды хабардар етуге дайындалады.
Әр сынып жетекшісі өз сыныбымен ата-аналар жиналысын өткізеді.
Сынып жетекшісі оқыту форматын таңдауды түсіндіреді. Егер қолайлы эпидемиологиялық фоны бар шалғай елді мекенде орналасқан мектеп балаларды штаттық форматта оқытуды жоспарласа, онда ата-аналарға санитариялық-эпидемиологиялық талаптар мен мектепке баруға қойылатын талаптар түсіндіріледі.
1-4 сыныптардың ата-аналарына 1-4 "кезекші сыныптардың"жұмыс істеу қағидалары түсіндіріледі.
Егер мектеп қашықтықтан оқытуды жоспарласа, онда ата-аналарға форматты таңдау себебі, осы форматта оқу ережелері, оның ерекшеліктері және т. б. түсіндіріледі.
Қосымша білім беру ресурсы ретінде "Балапан" телеарналарында қазақ тілінде, "ЕлАрна" телеарнасында орыс тілінде телевизиялық сабақтар ұсынылады.
Ата-аналарға оқытудың дәстүрлі (күндізгі) форматы оқытудың негізгі нысаны болып қалатыны түсіндіріледі. Санитарлық-эпидемиологиялық жағдай жақсарған кезде әдеттегі дәстүрлі форматта мектеп қызметі біртіндеп қайта жанданатын болады.
Балалар үшін мектеп формасының міндеттілігі сақталады. Сонымен қатар, 2020-2021 оқу жылында балаларға сабақтарға/сабақтарға ыңғайлы, ұқыпты іскерлік стильдегі киіммен қатысуға рұқсат беру туралы шешім қабылданды.
Шектеу іс-шараларына байланысты балалардың денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтамалар сұратылмайды (балалардың денсаулығын сақтау мақсатында ата-аналардан бұл мәліметтер нақтыланады).
Мектептер балаларды оқулықтармен қамтамасыз етеді. Әрбір мектеп ҚР БҒМ "Оқулық" РҒПО ұсынымдары негізінде карантиндік шаралар жағдайында оқулықтарды берудің ішкі ережелерін анықтайды.
Пішім 1. Мектепалды даярлық, 1-11(12) сыныптарда қашықтықтан оқыту
(әрбір мектеп 2020-2021 оқу жылында оқыту ұйымдастырылатын форматты ғана түсіндіреді)
Оқу процесі қашықтықтан мектепалды, 1-11 (12) сыныптарда ұйымдастырылады.
Оқу процесін қашықтықтан ұйымдастыру үшін мектеп интернет-платформаны таңдайды. Сынып жетекшісі мектеп қандай білім беру интернет - платформасын таңдағанын айтады. Демонстрацияны қамтиды, интернет-платформаның мүмкіндіктерін көрсетеді.
(Платформаға шығу үшін сілтеме бойынша өту қажет_________
Тіркеуден өту_______
Өзіңіз туралы ақпаратты жаңарту______)
Сынып жетекшісі мектеп таңдаған интернет-платформаның функционалдық ерекшеліктерін түсіндіреді (оқу тапсырмаларын қалай табуға болады, интернет-платформаның мүмкіндіктерін пайдалана отырып БЖБ мен ТЖБ тапсырмаларын қалай табуға болады, ата-аналарға арналған функционал, оқушыларға арналған функционал және т. б.).)
Қашықтықтан оқыту процесі санитарлық-эпидемиологиялық ережелер мен нормалардың (бұдан әрі-СанПиН) талаптарын және оқу уақытын ұтымды пайдалануды ескере отырып, синхронды да, асинхронды да форматта жүргізілуі мүмкін. Бұл жағдайда сабақтар екі форматты біріктіре отырып немесе тек асинхронды форматта өткізілуі мүмкін.
Синхронды форматта оқыту мұғалімнің интернет-платформалардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, нақты уақытта білім алушылармен тікелей байланысын (стриминг) көздейді.
Сабақтың бір бөлігі (30-80%) ағынға шығу үшін пайдаланылады, қалған бөлігі асинхронды форматта өткізілуі мүмкін.
Сабақтың асинхронды форматы мұғалімнің білім алушылармен өз бетінше оқуға арналған контентті және оларға арналған оқу тапсырмаларын қамтитын, кейіннен мұғалімнің кері байланысы бар интернет-платформалардың мүмкіндіктері арқылы өзара іс-қимылын білдіреді.
Сабақ/ оқу сабағы қалай ұйымдастырылады:
Мұғалімдер сабақ кестесіне сәйкес сабақтар/оқу сабақтарын өткізеді. Бағалау, Кеңейтілген түсініктеме электрондық / қағаз журналдарда жүргізіледі .
Синхронды форматтағы сабақтар/ оқу сабақтары
1) сабақ синхронды форматта интернет-платформада жүзеге асырылады. Тікелей трансляция үшін синхронды форматта оқыту үшін мұғалім оқу процесін асинхронды оқыту форматымен үйлестіре отырып, санпинге сәйкес сабақтың 10-30 минутын бөле алады.
2) студент іс-қимыл алгоритмі негізінде ағынды режимде сабаққа алдын-ала дайындалуы керек.
3) сабақтың бір бөлігі синхронды, бір бөлігі асинхронды форматта ұйымдастырылуы мүмкін. Техникалық проблемалар туындаған және тікелей эфир мүмкін болмаған жағдайда мұғалім сабақты асинхронды форматқа аударады.
4) оқу тапсырмалары ұсынылған көлемнен аспайды .
5) мұғалім кері байланысты электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журналдар болмаған жағдайда байланыстың қолжетімді түрлері арқылы ұсынады.
6) мұғалім сабақ жазбасын сақтайды және білім алушыларға материалдарға кез келген уақытта қол жеткізуге мүмкіндік береді.
7) ағынға шығу мүмкіндігі болмаған кезде педагог сабақтарды тек асинхронды форматта жүргізеді.
Асинхронды форматтағы сабақтар/ оқу сабақтары
1) асинхронды форматтағы сабақ мұғалімнің білім алушылармен өзара іс-қимылы кезінде интернет-платформада қашықтықтан жүзеге асырылады.
2) сабақты асинхронды форматта дайындау кезінде педагог:
- білім алушыларға өз бетінше оқу үшін оқу материалын ұсынады;;
-білім алушыларға кез келген уақытта интернет-платформада орналастырылған немесе мұғалімнің өз бетінше жазған теле -, немесе бейнесабақтарды қарап шығуға мүмкіндік береді;
-интернет-платформада орналастырылған қолжетімді цифрлық білім беру ресурстарын ұсынады;
- сабақтың мақсатына сәйкес оқу тапсырмаларын орындау тәртібі мен уақыт шығындарын көрсете отырып, ұсынылған көлемге сәйкес, сондай-ақ білім алушылардың жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып әзірлейді;
- білім алушыларға оқу тапсырмасын жібереді;
- орындалған жұмыстарды қабылдайды, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы белгіленген тәртіппен білім алушыларға кері байланысты (түсініктемелер, ұсынымдар), электрондық журналдар болмаған жағдайда байланыстың қолжетімді түрлері арқылы талдайды және ұсынады;
- білім алушылар үшін, оның ішінде қажет болған жағдайда ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалар үшін жеке консультациялар өткізеді.
Ата-аналар балаларды қашықтықтан оқыту кезінде мүмкіндігінше ескереді:
- дербес компьютердің, ноутбуктың, планшеттің, смартфонның болуы;
- интернетке қосылу (кең жолақты) сымды немесе сымсыз (3G немесе 4G / LTE);
- динамика мен микрофонның болуы - кіріктірілген немесе USB немесе сымсыз Bluetooth;
- жұмыс атмосферасын құру, сабақ/оқу сабағын өткізу кезінде үй-жайда тыныштықты сақтау;
- веб-камераның көру өрісін тексеру (шолуға қосымша ештеңе түспейтініне көз жеткізіңіз: отбасы мүшелері, шашыраңқы заттар және т. б.)
-веб-камера немесе HD-Веб – камера-кіріктірілген немесе USB/ HD-камера немесе HD-бейнекамера картасымен видеозахвата/ мобильді құрылғы (смартфон немесе планшет) iOS немесе Android интернетке қосылған рұқсаты бар.
Білім алушының оқу күнін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар:
Білім алушылар сабақтарды ескере отырып, сабақ кестесін синхронды және асинхронды форматта сақтайды және өздерінің оқу күнін жоспарлайды.
Күн сайын сабақ / оқу сабақтарына кестеге сәйкес қатысады.
Белгіленген кестеге сәйкес материалдарды зерделейді және пәндер бойынша оқу тапсырмаларын орындайды.
Интернет - платформалардың, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы аяқталған оқу тапсырмаларын тіркеңіз немесе электрондық пошта арқылы жіберіңіз.
Мұғалімнің тапсырмалар бойынша түсініктемелерін оқып, оның ұсыныстарын орындаңыз.
Сынып жетекшісімен байланыста.
Олар мұғалімдермен кез-келген қол жетімді режимде жұмыс істейді, қажет болған жағдайда мұғалімге сұрақтар жібереді.
Компьютерлік жабдықтың үздіксіз жұмысының ұзақтығына қатысты санитарлық нормаларды сақтаңыз.
Оқу, қысқа үзілістер, демалу, ұйқы режимін сақтаңыз.
Қашықтықтан оқыту кезіндегі баланың жұмыс орны
Баланы қашықтықтан оқыту кейбір ерекшеліктерге ие және ата-аналардан кейбір ережелерді ескеруді талап етеді.
Біріншісі-сіздің пәтеріңізде мүмкіндігінше арнайы оқу кеңістігін құру.
Баланың жұмыс орнын қай жерде орналастыру керектігі туралы ойлану керек. Ол кейбір маңызды талаптарды қанағаттандыруы керек:
- жұмыс үстелі табиғи жарыққа жақын болуы керек;
- баланың жұмыс орны кішкентай балалардың қол жетімділігінен алыс орналасуы керек;
- жабдық Үй жануарларына қол жетімді болмауы керек;
- жарықтандыру үшін қарапайым шамдарды қолдануға болады, Жарық пернетақтаның үстіне түсуі керек;
- жетекші қолдың жағында (әдетте оң жақта) баланың қолымен жұмыс істеуге, қағазға жазуға орын қалдыру керек;