«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 7 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 7  города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области».

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

02.02.2017

№7 орта мектебінің педагог-психологтың

Алматова Айнур Байзаковна жүргізген  жұмысы

11 А сынып оқушыларын емтиханға психологиялық

тұрғыдан дайындау бағдарламасы

Сабақтың мақсаты: оқушыларды емтиханға психологиялық

тұрғыда дайындау, өзіне деген сенімділігін арттыру,.

Тапсырмалар: оқушылардың эмоциональды және физикалық

қысымды түсіру релаксациялық жаттығуларға үйрету, күйзеліске қарсы тұра

алуларын жоғарлату,есте сақтау тісілдерін дамыту.

Қолданылатын әдістер: дискуссия, мини-лекция,

тренингтық жаттығулар.

Өткізілу жері және құралдар: сынып немесе басқа да

кең жерге; тақта немесе ватман қағаздары; фломастерлер; ескі газеттер; қалам

және дәптерлер; мини-дәрістер жайлы ескерпелер; май шам және шырпы.

Қатысушылар:сыныптың барлық оқушылары.

Кіріспе

Жүргізуші тренинг мақсаты мен сабақтардың аттарын

айтады (5 минут).

Жүргізуші. Қортынды аттестациялау,ҰБТ – бұл

қарапайым емтихан, бірақ мәтіндік технологиялармен негізделген. Бұндай

емтиханнның түрі жаңа болғандықтан , барлық қатысушыларға қосымша көмек

қажет.  Сабақтардың барысында біз

көптеген әдіс – тәсілдерге үйренеміз, кейін ол тәсілдер емтиханға дайындық

барысында немесе емтихан тапсырарда қажет болады.

                

                          1 Сабақ

Ес және есте сақтау. Мәтінмен жұмыс істеу әдістері.

Сабақтың мақсаты: адамдардың есте сақтау

қабілеттірмен танысу, мәтінмен жұмыс істеуге үйрету, есте сақтауға үйрету.

«Ес» дегенім не?

Ес – есте сақтау, ақпаратты сақтау және қайта

жаңғырту. Түрлі есте сақтаулар естің жұмысын жақсартады. Әсіресе

мнемотехникалық әдістер тиімді (есте сақтау әдістері), өйткені танымдық естің

іздері немесе мекен-жайлары еске тез түсіре алады. Есті жақсы қолдана алу өнері

осындай белгілерді қолдана алауларында.

Материалды есте сақтау жұмыстарының әдіс-тәсілдері.

•       Топтастыру – материалды топтарға бөлу (мағынасы, ассоциация және т.б)

•        Маңызды пунктарды бөлу ( - қысқа пунктерді  белгілеу, кең мазмұнды  білдіретін (тезистер, мәтінге сұрақтар,

мысалдар, сандық белгілер, 

салыстырмалар).

•       Жоспар –  негізгі пунктерді

біріктіру.

•       Классификация –  заттарды бөлу,

құбылыстарды, сыныптар түсінігі.

•         Құру  -өзара ұқсас бөлімдерді

құрастыру.

•         Сызба –(графикалық сызбаларды құру)- бейнелеу

немесе негізгі жерлерің суреттеу.

•        Ассоциация – ұқсастық жағынан біріктіру, немесе қарам-қарсы нәрселер.

2.жаттығу . Мәтінмен жұмыс

Өткізілу уақыты: 30-40 минут.

Мақсаты: емтиханға дайындық кезінде қандай мәтінмен

жұмыс істеуі тиімдірегін  түсіну.

     Бірнеше кішірек мәтіндер дайындау қажет (1- 2- бет ): әңгіме, биография, ғылыми

ағартулар (мектеп оқулықтарынан, балалар энциклопедиясынан алуға болады).

Қатысушыларға үлкен қағаздар мен фломастерлер қажет болады, мысалы, сызба салу үшін.

Жүргізуші: Әр топқа мәтін беріледі, оны белгілі

тәсіл арқылы есте сақтайтындай етіп ұйымдастыру қажет (топтастыру, жоспар,

классификация, құру, сызба, асссоциация). Тапсырма орындалып болғаннан кейін

нәтижесін топқа көрсету керек.

Тапсырманы орындауға 15 минут беріледі.

Пікір талас.

-        

Қандай қиыншылық туды?

-        

Қандай әдіс тиімдірек?

-         Қай әдіс , сіздің ойынызша , мәтінмен жұмыс істеуге    ыңғайлы: математика бойынша, орыс әдебиеті, орыс тілі, биология, география және т.б.

 Кішігірім – дәріс.

«Белсенді есте 

сақтау әдістері.»

Өткізілу уақыты: 25 минут.

Қатысушылар ақпаратты жазып отырады; сонымен қатар

оларға әдістемелер  жайлы  ескертпелер таратылады- келесі сабақтарға

дайындалу үшін.

Кіріспе Жақсы есте сақтаудың алтын ережесі – материалмен интеллектуальды жұмыс жасау.

Белсенді есте сақтаудың әдісі өзіне 

мәтінмен интеллектуальды кіргізеді. Қазір біз осылардың бірнешеуін өтеміз.

Негізгі сөздер әдісі

        

Негізгі сөз дегеніміз  не? Бұлөзіндік байланыс, естегі сақталған ақпаратты тікелей санамен байланыстырып  жаңғыртады. Қандайда бір фразаны есте сақтау үшін,  негізгі бір-екі сөзді  бөліп шығару жеткілікті, содан кейін  сол сөздерді есіне түсіру ғана жеткілікті –

сонда барлық фраза есіне түседі.

         Бұл әдісті үлкен мәтіндерді есте сақтауғанда да қолдануға болады, негізгі сөздерді

байланыстыра отырып  бір-бірінін артынан

есте сақтау қажет. Ол үшін есте сақталатын мәтін  бөлімдерге бөлінеді. Әр бөлімде  негізгі ойлар 

бар, оның әрқайсысында бірнеше негізгі сөздер кездеседі: оларды өзара

байланыстырып есте сақтау қажет.

                                «Ес  және сезу тәжірибесі»

Өткізілу уақыты:20 минут.

Мақсаты: есте сақтаудың техникаларымен таныстыру.

Жүргізуші: Эмоция мен сезім – естің ең жақын

одақстастары. Есте сезім көбірек болса, онда жаңғырту оңайрақ. Даниель Лапп

еске түсіруді балық уаламен салыстырады. Неғұрлым ауды көбірек лақтырсақ

солғұрлы балықты көп аламыз. Еспен де солай: сезім көбірек болса, ақпаратты

еске түсіру оңайрақ. Әрқашан қараңыз, тыңдаңыз, ұстап көріңіз, иіскеңіз, қозғалыңыз.

Біз есте жақсы сақтаймыз:

1)   Күнделікті қолданып жүрген ақпаратты;

2)    Белгілімәтіндегі сөзді (қайтып оралатын);

3)    Бізгежағымдыны (бұл жерде біздің эмоциямыз бен зейінімізге байланысты);

4)    Үзіліпқалған іс-әрекеттер (оны жаңғырту қажет болады);

     Біздіңсабақтарымыз емтиханға психологиялық дайындық болып келеді. Сабақтар

барысындағы алған білімдерін емтиханды жақсы тапсыруға көп көмегін тигізеді деп

ойлаймын. Әрине, барлығын осы әдістерді қолданбайсыңдар, бірақ өздеріне қажетті

немесе пайдалы тәсілді ғана алуларына болады.

 

 

 

Просмотров: 459


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст